Ном унших нь бага ангийн суралцагчдын сурлагын амжилтад хэрхэн нөлөөлөх вэ. 
Сурагчид бие даан унших чадварыг эзэмшиж, үгсийн сан, дүрмийн мэдлэгээ сайжруулан, ерөнхий ойлголт авах боломжтой болно.
Ном унших нь анхаарал төвлөрөх чадварыг сайжруулж, шинэ зүйлсийг сонирхон суралцах хүсэл тэмүүллийг дэмжинэ. 

Зөвлөмж:
Ном унших хугацаа: Өдөрт 20-30 минут унших хугацаа зааж өгөх. Хүүхдүүдийн нас сэтгэхүйн түвшинд тохирсон, сонирхол татахуйц, дүрслэлтэй номыг санал болгох.
Тоглоомтой уншлага: Уншиж дууссаны дараа агуулгаас асуулт асууж, номын дүрүүдийг ярилцан, хүүхдүүдийг өөрсдөө нэгэн өгүүлэмж зохиохыг уриалах.
Санаачилгаас даалгавар: Номын агуулга болон өөрт тохиолдсон явдлаас сэдэвлэн жижиг өгүүллэг, зураг зурах, дүрс бүтээх гэх мэт.

Ном унших нь бага ангийн суралцагчдын сурлагын амжилтад хэрхэн нөлөөлөх вэ. 
Сурагчид бие даан унших чадварыг эзэмшиж, үгсийн сан, дүрмийн мэдлэгээ сайжруулан, ерөнхий ойлголт авах боломжтой болно.
Ном унших нь анхаарал төвлөрөх чадварыг сайжруулж, шинэ зүйлсийг сонирхон суралцах хүсэл тэмүүллийг дэмжинэ. 

Зөвлөмж:
Ном унших хугацаа: Өдөрт 20-30 минут унших хугацаа зааж өгөх. Хүүхдүүдийн нас сэтгэхүйн түвшинд тохирсон, сонирхол татахуйц, дүрслэлтэй номыг санал болгох.
Тоглоомтой уншлага: Уншиж дууссаны дараа агуулгаас асуулт асууж, номын дүрүүдийг ярилцан, хүүхдүүдийг өөрсдөө нэгэн өгүүлэмж зохиохыг уриалах.
Санаачилгаас даалгавар: Номын агуулга болон өөрт тохиолдсон явдлаас сэдэвлэн жижиг өгүүллэг, зураг зурах, дүрс бүтээх гэх мэт.

#зөвлөмж, #Боловсролын яам, #Сурагчдын амралтад, #ном унших,