Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын “Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д өнгөрсөн тавдугаар сард нийт 379 иргэн хандсанаас 115 утсанд 324, чатботод 21, и-баримт аппликейшнд 24, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 10 гомдол мэдээлэл ирсэн байна.
Үүнээс 349 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 5 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, 4 иргэний гомдлыг хариуцах салбарт шилжүүлж, 21 иргэний гомдлыг шуурхай шийдвэрлэж 6.556.000 төгрөгийн хохирол барагдууллаа.
Ирүүлсэн гомдол, мэдээллийн дийлэнх нь худалдаа үйлчилгээ, харилцаа холбоо, банк, санхүү, даатгалтай холбоотой асуудлаар иргэд, хэрэглэгчид хандсан байна.
Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын “Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д өнгөрсөн тавдугаар сард нийт 379 иргэн хандсанаас 115 утсанд 324, чатботод 21, и-баримт аппликейшнд 24, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 10 гомдол мэдээлэл ирсэн байна.
Үүнээс 349 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 5 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, 4 иргэний гомдлыг хариуцах салбарт шилжүүлж, 21 иргэний гомдлыг шуурхай шийдвэрлэж 6.556.000 төгрөгийн хохирол барагдууллаа.
Ирүүлсэн гомдол, мэдээллийн дийлэнх нь худалдаа үйлчилгээ, харилцаа холбоо, банк, санхүү, даатгалтай холбоотой асуудлаар иргэд, хэрэглэгчид хандсан байна.
#шөхтг, #өнгөрсөн сард,