Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын “Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д өнгөрөгч аравдугаар сард нийт 428 иргэн хандсанаас 115 утсанд 385, чатботод 18, и-баримт аппликейшнд 9, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 16 гомдол мэдээлэл ирсэн байна. Үүнээс 374 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 25 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, 1 иргэний гомдлыг өргөдлөөр оруулан, 2 иргэний гомдлыг санал, хүсэлтээр хүлээн авч, 26 иргэний 22.908.300 төгрөгийн мөнгөн хохирол барагдууллаа. 

Ирүүлсэн гомдлыг салбараар нь авч үзвэл худалдаа үйлчилгээ 178, харилцаа холбоо 63, хөдөлмөр нийгмийн халамж үйлчилгээ 15, цахилгаан 2, банк, санхүү, даатгал 31, барилга 18, боловсрол 4, НЗАА-ны үйл ажиллагаатай холбоотой 12, контор 15, НӨАТ 5, өрсөлдөөн 2, СӨХ 12,  тасалбартай холбоотой 3, түрээсийн асуудлаар 1, шатахуун 15, эрүүл мэндийн үйлчилгээтэй холбоотой 17, бусад асуудлаар 35 иргэн хандсан байна. 

Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын “Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д өнгөрөгч аравдугаар сард нийт 428 иргэн хандсанаас 115 утсанд 385, чатботод 18, и-баримт аппликейшнд 9, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 16 гомдол мэдээлэл ирсэн байна. Үүнээс 374 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 25 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, 1 иргэний гомдлыг өргөдлөөр оруулан, 2 иргэний гомдлыг санал, хүсэлтээр хүлээн авч, 26 иргэний 22.908.300 төгрөгийн мөнгөн хохирол барагдууллаа. 

Ирүүлсэн гомдлыг салбараар нь авч үзвэл худалдаа үйлчилгээ 178, харилцаа холбоо 63, хөдөлмөр нийгмийн халамж үйлчилгээ 15, цахилгаан 2, банк, санхүү, даатгал 31, барилга 18, боловсрол 4, НЗАА-ны үйл ажиллагаатай холбоотой 12, контор 15, НӨАТ 5, өрсөлдөөн 2, СӨХ 12,  тасалбартай холбоотой 3, түрээсийн асуудлаар 1, шатахуун 15, эрүүл мэндийн үйлчилгээтэй холбоотой 17, бусад асуудлаар 35 иргэн хандсан байна. 

#шөхтг,